tisdag 21 juni 2011

Vind i seglet...



Idag har det vart vind i seglet... Lika härligt när vinden susar i det som när det vilar alldeles stilla. Jag har tok letat efter ett vitt segel i större storlek, skam den som ger sig. De segel jag hittat i större dimension har vart lite cremégula, de skulle se smutsigt ut till vårt ljusgråa hus... Men tillslut fann jag ett på nätet. Vitt, 5*5 meter och bra & rejäla öglor, för dig som söker hittade jag det här.




Två in fästningar i hus-väggen och det tredje hörnet är fäst i en stolpe på altangolvet.




 kram elin 


5 kommentarer:

  1. Snyggt, vi köpte vårat på Ikea, för några årsedan...

    Kram helena.

    SvaraRadera
  2. Vårat är kritvitt och från Claes Ohlsson..... men huuuu jag troooor det är kritvitt....hihi blir tvärosäker nu..... men vist är det ljuvligt dock blåste det 7 sm här i går så vi var dessvärre tvugna att ta ner det innan fotograferingen :(

    Kram Di

    p.s Du är så fin hela du och det speglas av i ditt hem...

    SvaraRadera
  3. Å, ser så härligt ut! Hoppas vi kan komma ut och njuta av ert hus snart! /anso

    SvaraRadera
  4. WOW! Det är sååå snyggt med segel så där!

    Kram Therese

    SvaraRadera
  5. Vilket fint segel. Var kan man köpa det?
    Gillar din blogg.

    SvaraRadera