torsdag 1 september 2011

Dream on

Visst är denna ullmatta från HAY fin, Peas. Jag önskar att den finns i mina ägor en vacker dag... Mattor är ett roligt kapitell, varje matta är ett konstverk om den bara får hamna i sitt rätta sammanhang. Jag är svag för ull, även sisal är otroligt snygg! Praktiskt under ett matbord. Peas skulle göra sig bara på det öppna golvet, varm och skön att leka på för de små, även fin under soffbordet, hm!



Minns ni mitt mitt fina skåp jag köpte i våras, annars se här. Jag har inte vart helt nöjd med färgen och utseendet efter att jag målade det. Så idag ska här experimenteras. Jag har vart och brutit fram en mörkare varmgrå kulör i lacyr. Ska se om jag lyckas få lite mer liv i ytan. Den liksom "dog" när det fick en täckmålad, slät yta. Jag får helt enkelt visa den nya locken när den är klar!



 kram elin 


2 kommentarer:

  1. Superfin matta, den gillade jag också!

    SvaraRadera
  2. Jättefin matta! och vad spännande med skåpet, håller utkik,kram

    SvaraRadera