fredag 14 oktober 2011

Inflygandes...



Minns ni de fina motiven jag visade er för e†† tag sedan, skapade av Diana Nylén, Graphic Design by Diana Nylén. Nu har sländan flugit in genom dörren som stod på glänt här hemma och hamnat på pianot, visst är den fin!! Den fick sällskap av lite egenmålat samt två av mina favoriter.. Just "2:an" och dalahästen.




En perfekt väggkorg från Madam Stoltz att förvara noter i, som gärna hamnar överallt annars. Ordning på skafferiet gillas!





Ja, lampan fick göra en favorit i repris här hemma. Typiskt mig att vilja återkomma med vissa favoriter, vissa sådana vill jag liksom ha överallt...känner någon igen sig?









 kram elin 


2 kommentarer:

  1. Jättesnyggt! Lampan gillas och sländan, såklart! Du kan verkligen få till det. Älskar att kika in här! Kramar Kicki

    SvaraRadera
  2. Vad läckert det blev! Den där lampan bor x 2 på mitt kontor, väntar på att få upp dem på väggen, de sitter just nu fast i arbetsbordet.
    Men jag tror minsann att det ska få flytta hem sådanna lampor till oss här hemma också!

    Ha en ljuvlig dag idag! KRAM Di

    SvaraRadera