måndag 5 december 2011

På önskelistan...



Ja på önskelistan står denna stumpljusstake.... Bara älskar den. Och för en som jag som älskar ljus är den perfekt för här kan man låta alla rest stumpar brinna ner till botten. Fin att tända både tjocka och smala stearinljus och även värmeljus. Den hade gjort sig så fin på soffbordet här hemma. Så tomten, om du finns, denna önskar jag mig! Om någon mer skulle bli sugen att få med denna på önskelistan finns den hos Blomstertid.

Tack alla goa blogg-läsare som kom förbi och sa "hej" i lördags på Design marknaden. Vilken succé dag, så rolig och givande. Roligt att ni var så många som ville få med er en och en annan Grafitgrå pryl hem, hoppas de kommer till glädje och njutning! För er som inte hade möjlighet att komma förbi finns det möjlighet att beställa recept tavlor och julgranspynt i ull, skicka mig bara ett mail så löser vi det!

Det finns fortfarande möjlighet att delta i den fina utlottningen, se inlägget nedan. T.o.m tisdag kl 24.00. Lycka till!






 Kram elin 


4 kommentarer:

  1. Ja en sån har jag länge velat ha oxå!! Så fin och smart ju.

    SvaraRadera
  2. Grattis till en lyckad tillställning. Är inte ett dugg förvånad över att det gick bra :) Och den stumpstaken du visar idag är väldigt fin. Passar i vilket hem som helst. Kramar Kicki

    SvaraRadera
  3. Den har även stått på min lista i många år....men annat har fått gå före.
    Tänkte på den senast förra veckan, då jag gick och plockade bort små ljusstumpar från våra ljusstakar här...
    Vet du om de fortfarande har golvstativen kvar? Rätt läckert kan jag lova! :D

    Den är suuuuperfin på alla sätt och praktiskt, inte ofta det är så! :D

    SvaraRadera
  4. Den ljusstaken gillade jag med!
    Jag har en passion för ljusstakar... man kan aldrig få för många! Måste ju ha några att byta med. ;)

    Kram Mia

    SvaraRadera