torsdag 12 januari 2012

Ett fång lycka....



Detta är lycka, att få njuta av ett fång Ranunkler. Hur vackert som helst.... Numera är snitt en riktig lyxvara och jag inser att jag har det alldeles för sällan... Det är något ja ska bli bättre på för åh vad det är härligt.





Idag ska jag göra något så roligt som att fatta skisspennan och låta den glöda.... Det har sprudlat av idéer i huvudet de sista dagarna så det är dags att få ner dem på ett papper.... Får se vad det kan bli av dem, det börjar alltid med en skiss det är något som är säkert i alla fall.




Det har öppnat ett rosteri i byggden, jätte gott och trevligt. Svängde förbi där idag och det utlovades äppelkaka och nyrostat & malt kaffe till våren, och detta mitt i äppelodlingarna... Det fick mig att längta efter våren..... Våren har alltid en känsla av "ny tid" med sig.





 kram elin 

3 kommentarer:

  1. Fantastiskt ljuvligt, kan ana ett nytt bord under det vackra vita spröda fånget av ranunkler! Känns fräscht, längtar själv efter en våg av GÖRA OM ALLT haha.. kram

    SvaraRadera
  2. ditt soffbord ser jätte fint ut, det lilla man ser. kan du inte visa en större bild=)

    SvaraRadera
  3. Vilken fin blogg du har! Vita ranunkler är så vackert. ha det bra.

    SvaraRadera