fredag 30 mars 2012

[Fredags-pix]



Lite fredags-pix från dagens bullbak... Våren är ju en tid då korgen packas var och varannan dag för fika ute! Längtar efter fika i "sippe-backarna" nu som för glatta livet spricker upp bland torrt gräs och höstlöv, ger naturen ordentligt liv!




Ni har fortfarande chans att gilla Grafitgrå på Facebook för att delta i utlottningen om 6 ullägg till påskriset. Gillar du redan så deltar du automatiskt annars är det bara att klicka här och gilla! Vinnare dras på söndag och presenteras här på bloggen.

>>Trevlig fredag!





5 kommentarer:

  1. mmmh enjoy :) those look super delicious!
    hugs, svenja

    SvaraRadera
  2. Mums!
    Ha entrevlig helg!
    Kram Jenny

    SvaraRadera
  3. Hej, vilken fin blogg jag hittade! =)

    Kika gärna in hos mig, jag har en utlottning i samarbete med nätbutiken Caesar's hem. Du kanske vill vara med?

    Kram Emma

    SvaraRadera
  4. Hej!
    Vad glad jag blev när jag hittade till din blogg, fantastiskt inspirerande! Lagom mycket, färgskaln från vitt till svart, grafiskt och mysigt! Ser fram emot att få följa dina tankar och idéer.
    Helen i Skåne

    SvaraRadera