onsdag 18 april 2012

[Vinden...]



En plats för kreativitet, skapande, utrymme, drömmar och tid... Jag är världens lyckligaste för jag har fått den platsen, att vara på och tillbringa lite tid i då och då. Här på denna vinden ska jag ägna mig åt just drömmar, kreativitet, skapande och ge tid och utrymme för detta.






I skön tystnad, härligt ljus, lugn och ro och i gott sällskap gör detta rummet mig lycklig. Viktigt att få detta andrummet och utrymmet till just det hjärtat brinner för. 




Jag kan inte låta bli att visa er ytterligare lite prov på en ny ljusstake... Visst blir den fin! Jag älskar den redan....
Snart kommer det finnas möjlighet att beställa.




Några ord som sa något till mig just här just idag... 

"Du utrannsakar mig och känner mig Om jag sitter eller står, vet du det. Du förstår mina tankar fjärran ifrån. Om jag går eller ligger utforskar du det, med alla mina vägar är du förtrogen. Innan ett ord är på min tunga, vet du allt om det. Du omsluter mig på alla sidor och håller mig i din hand".

Varje dröm finns där med en mening och ingen är ensam om att klara av allt själv...






8 kommentarer:

  1. Åh, så fina bilder som vanligt! Du inspirerar mig :)

    SvaraRadera
  2. Vilken härlig plats! En sån vind skulle jag inte tacka nej till, synd att det är alldeles för dålig takhöjd på vår vind.

    SvaraRadera
  3. Fin vind, fina bilder och fint skrivet!
    Kram!

    SvaraRadera
  4. Underbart, så fantastiskt fint. Vilken lycka!!! K R A M

    SvaraRadera
  5. Underbart! Vackra ord, vacker vind!

    SvaraRadera
  6. Vilket underbart hem du har ! Var har du köpt det fina skinnet ? :)

    SvaraRadera