tisdag 8 januari 2013

[Ny vår, nya giv]



Nu drar ny termin igång och en skön ledighet ligger bakom. Ser verkligen fram emot denna våren! Kul att plocka upp det som lades på hyllan strax innan jul och se fram åt. Vill mycket!!! 




Vissa saker är givna att ta tag i men mycket är ett oskrivet blad för denna vår därför känns det extra spännande att se vad den har att erbjuda.




Många frågor har ramlat in om öppet tider i industrin och hur det kommer se ut där. Alldeles snart släpps öppettiderna för våren, också till nya upplägg och mingelkvällar som jag tror kan bli superlyckat!

>>Ser fram emot att möta er igen!


Medan en del jobb görs idag framför dator och pärmar njuter jag av vårens bästa, tulpaner!!


Ni vet väl att ni kan följa Grafåtgrå på Instagram. Där bjuds på vardaglig inspiration och bilder.

grafitgra



3 kommentarer:

  1. Vilken härlig blogg du har! Har varit en "hemlig följare" men nu tänkte jag ta och träda fram =)
    Vill även passa på att ge dig en Awards som du hittar på min blogg idag.
    Ser framemot att följa dig under 2013!
    Kram
    a

    SvaraRadera
  2. Underbara bilder! Ska leta upp dig på Instagram :)

    SvaraRadera
  3. Ser att du har House Doctors poster, Statement board. Jag har den själv och ska nu montera nr 2, efter att ha misslyckats totalt med materialval/klister till den första. Därför undrar jag, hur din poster är monterad.
    Tack för en inpirerande blogg!
    Mvh
    Karin (karin.stjarnkvist@hotmail.com)

    SvaraRadera